poniedziałek, 19 września 2011

Podaj dalej... wyniki losowania :-)

Właśnie moja krakowianka wstała z popołudniowej drzemki i skorzystałam z okazji, by przeprowadzić losowanie pod hasłem: Podaj dalej ;-)




Odbyło się ono w gronie rodzinnym :-) czyli ja, mąż i Marysia losująca :-)
Chęć przeczytania książki zgłosiło pięć osób, jednak tylko cztery nie zagroziły nieoddaniem książki ;-)
I tak oto Marysia wylosowała:


Ice_Fire proszę o maila z adresem, na który mam Ci wysłać książkę. Mój e-mail: kobak.patrycja@gmail.com


Dziękuję Wam za wzięcie udziału w zabawie:-) Pozdrawiam.

3 komentarze:

  1. Dziękuję. :) E-mail już dostałam i wprost nie mogę się doczekać, kiedy chwycę powieść w dłonie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ice_Fire, gratuluję wygranej. Może następnym razem się przemogę i też stanę do konkursu. :)

    OdpowiedzUsuń