niedziela, 15 stycznia 2012

Baśnie mojego dzieciństwa

"Baśnie mojego dzieciństwa" - tak mówili nasi dziadkowie, nasi rodzice, tak mówimy my i tak będą mówiły nasze dzieci. Bo są ponadczasowe i piękne, i zawsze chwytają nas za serce.
www.zielonasowa.pl
W wydawnictwie Zielona Sowa ukazały się "Baśnie mojego dzieciństwa" w opracowaniu Marzeny Kwietniewskiej - Talarczyk. W książce znajduje się pięć opowiadań: "Kopciuszek", "Szklana Góra", "Królewna Śnieżka", "Tomcio Paluszek" i "Kot w butach". Ilustracje stworzyła Monika Suska. Muszę przyznać, że nie zachwyciły mnie one, ale są tak barwne, kolorowe i duże, że książeczka przyciąga Marysię i lubi ją oglądać. 
www.zielonasowa.pl
Jednak najważniejszą częścią tej pozycji jest dołączona płyta mp3, na której te same baśnie czytane są przez Annę Dereszowską i tym ta książka zyskuje na wartości. Wspaniały, wspaniały głos, który zaciekawia. To nie jest monotonne czytanie. Anna Dereszowska gra głosem. Jest w stanie co chwilę go zmieniać i dostosowywać do różnych postaci i narratora.


Audio wersja z tak dobrym lektorem, to wspaniała okazja, by odciągnąć nasze dzieci od telewizora czy monitora i aktywizować ich wyobraźnię.


Nam też mogą powrócić wspomnienia. Ja tak mam :-) Wspominam czarne, szumiące płyty winylowe i bajki, które wtedy słuchałam. Przyjemne wspomnienia.


Zatem życzę wszystkim miłego czytania i słuchania! :-)






Dziękujemy za tę książkę Pani Kornelii  z wydawnictwa:

3 komentarze:

  1. Wspaniała książeczka. Jestem pewna, że przypadnie mi ona do gustu i mojemu maleństwu. Chętnie się więc za nią rozejrzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za kolory :), lubię Dereszowską, kobieta ma świetny głos, niedrażniący. Na pewno ta pozycja będzie wyśmienita dla małego miłośnika bajek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio myślę o zakupie jakiegoś audiobooka z bajkami dla Iwo, bo jakoś nie wykazuje za dużego zainteresowania kiedy mu czytam. ;) Może się zdecyduję właśnie na tę pozycję. :)

    OdpowiedzUsuń