poniedziałek, 8 lipca 2013

...i było losowanie :-)

My już po losowaniu. Zasady wzięcia udziału w losowaniu były TU. Na pytania odpowiedziało pięć osób. Można by rzec, idealnie! Bo książek zaproponowałam sześć i z tej okazji zmieniłam zasady. A co mi tam. Mój blog, moje zasady, a że na korzyść uczestników, to wolno mi zmieniać. :-) Książki otrzymują wszyscy, a losowanie wyłoniło tylko kolejność Waszych zgłoszeń po wybraną książkę. :-)
Prawidłowość losowania można obejrzeć, proszę:
Podsumowanie kolejności:
izurs
jjon
cyrysia
Agnesto
Anek7

Proszę Was, wybraną książkę deklarujcie w komentarzach, w kolejności losowania, myślę, że pójdzie sprawnie. :-)
A adresy do wysłania książek prześlijcie mi na e-maila: udebulduzur@gmail.com

Pozdrawiamy:-)

PS. jjon - zawiesiłam się i nie miałam przez chwilę pojecia jak przeczytać Twój nick, ale widać go znakomicie :-)

A i zamieszczam jeszcze raz zdjęcie ksiązek, by łatwo Wam było wybierać:

15 komentarzy:

  1. Ale super ;)) To ja poproszę o "Córki z Chin" i już biegnę pisać maila ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję :-) Dzisiaj albo jutro wyślę książkę.

      Usuń
  2. Ja marzę o Norze Roberts, ale nie wiem, czy jjon mi ją odstąpi:-)
    W każdym razie zaraz piszę maila i oczywiście ślicznie dziękuje!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I znowu przy @jjon napięcie rośnie... :-) bądź, co bądź chęci Jjon mogą być tak samo wielkie jak Twoje Cyrysiu :-)

      Usuń
  3. To ja poproszę Tajemnicę sosnowego dworku, a marzenie Cyrysi niech się spełni ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie ja poproszę "Mowę ciszy".
    Dziękuję.

    Urocza pomocnica i przemiły głos z offu ;-)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta urocza pomocnica na koniec chciała jeszcze lalę zaangażować do filmu, ale niestety drugi głos w tle, którego na szczęście nie słychać, wymusił przerwanie kręcenia. ;-)

      Buziaki!

      Usuń
  5. Gratuluję owocnego rozdania. Wszyscy zadowoleni! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna panna z tej Marysi:)
    To ja w takim razie poproszę "Dlaczego nie jestem ateistą".
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy:-)
      Pozdrawiamy serdecznie my też :-)

      Usuń
  7. Przez moją nieobecność sporo mnie ominęło. Świetne losowanie :) Mały pomocnik przeuroczy :) Gratuluje wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń