poniedziałek, 9 lipca 2012

"Biedna, mała Luna" Holly Webb

"Biedna, mała Luna" to kolejna książka z serii Zaopiekuj się mną, autorstwa Holly Webb. Jest to historia o małej suczce, najsłabszej z miotu, która przeżyła dzięki miłości i zaangażowaniu Laury, dziewczynki kochającej zwierzęta. Laura na odchowanie Luny poświęciła całe wakacje, chociaż zdawała sobie sprawę, że wszystkie szczeniaki od Belli, rasowego beagla, zostaną sprzedane. Jednak, kiedy w grę wchodzi miłość, to nie ma rzeczy niemożliwych.  Nowo poznany chłopak z sąsiedztwa nie tylko okaże się w porządku, ale i zaangażuje się w plan zatrzymania psiaki. Tak naprawdę o tym, czy Luna zostanie u Laury zadecydują rodzice dziewczynki, ale o tym przekonajcie się sami. ;-)

Holly Webb poświęciła pracę zawodową dla pisania książek o małych czworonogach, wspaniały wybór, bo ja jestem w tej serii zakochana i z przyjemnością najpierw sama czytam zanim zrobię to powtórnie z moją Marysią.

Te książeczki to nie tylko ciekawa historia jakiegoś psa czy kota. Przede wszystkim jest w nich wiedza na temat opieki nad zwierzętami. W tej akurat książeczce jest opisane jak należy opiekować się ciężarną suczką, a później mamą ze stadem szczeniaczków, czego nie należy robić i jak ma prawo zachować się nasz psiak. Do tego całość ubrana jest w ciekawą, zajmującą przygodową opowiastkę. Bohaterowie na równi wywołują radość i wzruszenie, co wciąga, i na długo nie pozwala zapomnieć.

Dlatego serdecznie Wam tę książkę polecam, na pewno pokochacie te zwierzaki tak jak ja i moja Mania.
Oczywiście Marysia do "czytania" książek wybiera mój ulubiony fotel ;-)


Za książeczkę bardzo serdecznie dziękujemy Pani Agacie z wydawnictwa Zielona Sowa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz